Biblioteca | WWW-ITESO | Instructivo envío TOG | Instructivo envío reportes PAP | Aviso de privacidad
    • Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Departamento de Lenguas
    • Search
    •   DSpace Home
    • Departamento de Lenguas
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-10 of 12

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    La capacitación y el desarrollo profesional en el uso del inglés como medio de enseñanza-aprendizaje para fortalecer la estrategia de internacionalización en casa 

    Brown, Sarah J.; Clinton, Alison J (Universidad de Guadalajara, 2021-12)
    Thumbnail

    Towards the adoption of inclusive strategies for a non-sighted undergraduate student in an efl classroom: a case study 

    Moreno-Navarro, Martha (University College Plymouth St Mark & St John, 2011)
    Thumbnail

    The Impact of EMI on ELT Professional Development 

    Brown, Sarah J.; Clinton, Alison J. (Asociación Nacional Universitaria de Profesores de Inglés, 2020-03)
    Thumbnail

    Addressing L2 learners' writing problems in a blended program, with specific reference to run-on sentences 

    DelRío, Marisol (University of St. Mark & St. John, 2014-11)
    Thumbnail

    Addressing attitudes of anxiety and inferiority among english language learners in Mexico 

    Arias-Sais, Guillermina (University of St Mark & St John, 2014-11)
    Thumbnail

    Collaborative work outcomes in a L2 class: learners' attitudes towards collaborative work 

    González-López, María E. (University of St Mark and St John, 2014-11)
    Thumbnail

    Students´ opinions about the use of L1 in an intermediate level course 

    Arenas-Iglesias, Laura M. (University of St Mark and St John, 2016-06)
    Thumbnail

    Antecedentes y fundamentos teóricos de los cursos universitarios de contenido disciplinar con lectura y escritura: un acercamiento al contexto latinoamericano 

    Ochoa-Villanueva, Eurídice M.; Rengifo-Mattos, Karina D. (Universidad de Murcia, 2021)
    Thumbnail

    Deconstructing Language Learners’ Feelings of Inferiority Through Teletandem 

    Zulaica-Gómez, Paula A. (Grupo de Estudios Linguísticos do Estado de Sao Paulo, 2018-12)
    Thumbnail

    “I started the class in English… y la continué en Español”: an auto-ethnographical, qualitative and quantitative research study on the teacher’s code-switching in the EFL classroom 

    Cabrera, Martha (University of St Mark and St John, 2014-11)
    • 1
    • 2

    © ITESO, Universidad Jesuita de Guadalajara 2022

    Sistemas de Información de la Dirección de Información Académica, DIA
    Biblioteca "Dr. Jorge Villalobos Padilla, S.J."

    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Submit DateBy Document TypeThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Submit DateBy Document Type

    My Account

    Login

    Discover

    AuthorBrown, Sarah J. (2)Arenas-Iglesias, Laura M. (1)Arias-Sais, Guillermina (1)Cabrera, Martha (1)Clinton, Alison J (1)Clinton, Alison J. (1)Clinton-McGuire, Alison J. (1)DelRío, Marisol (1)González-López, María E. (1)Moreno-Navarro, Martha (1)... View MoreSubjectEnglish Language Teaching (6)Enseñanza del Inglés (5)English Language Learners (3)Inglés (3)Blended Learning (2)Docencia del Inglés (2)English (2)Identidad (2)Identity (2)professional development (2)... View MoreDate Issued2020 - 2021 (3)2010 - 2019 (8)2004 - 2009 (1)Has File(s)
    Yes (12)

    © ITESO, Universidad Jesuita de Guadalajara 2022

    Sistemas de Información de la Dirección de Información Académica, DIA
    Biblioteca "Dr. Jorge Villalobos Padilla, S.J."

    Contact Us | Send Feedback